Thursday, July 17, 2008

Dr Mahathir - Stupid Politician (18 SG)

aku betul betul tak paham kenapa mahathir ni semakin tua semakin gila babi nyanyuk. dalam posting terbaru nya dia menyebut :

4. Sebagaimana yang saya katakan, Anwar boleh meyakinkan terutama kepada mereka yang mahu mempercayainya. Media Barat telah membuat kesimpulan bahawa tuduhan terhadap Anwar kali ini adalah sama dengan agenda politik yang lama yang dibuat untuk menghalangnya menjadi Perdana Menteri.

5. Pada masa lalu saya adalah sasaran utama. Dato' Seri Abdullah telah menafikan pembabitannya kali ini tetapi media Barat dan teman-teman Anwar dari Amerika tidak dapat diyakinkan dan akan terus mengaitkan Abdullah.

6. Tetapi, adakah Kerajaan sekarang sebegitu bodoh dan tidak mempunyai daya imaginasi untuk menggunakan "taktik" yang sama terutamanya memandang kepada sikapnya yang kritikal terhadap Kerajaan dahulu? Pastinya ia mampu untuk menggunakan cerita lain yang lebih meyakinkan jika ia memang merancang ataupun berkonspirasi terhadap Anwar. Ada kebarangkalian bahawa ceritanya sama kerana ianya benar.

7. Mungkinkah pihak yang membuat lapuran kali ini seorang yang cuba meniru? Agak mustahil. Tidak ramai yang sanggup kehadapan dan mengumumkan sesuatu yang amat mengaibkan seperti kena liwat. Sebenarnya, dalam peristiwa yang lalu, sekurang-kurangnya dua orang menemui saya dan membuat pengakuan mereka telah diliwat oleh Anwar. Tetapi mereka tidak sanggup membuat lapuran ataupun menjadi saksi dimahkamah. Bagaimanapun, seorang dari mereka telah pergi menemui Imam Masjid Negara (sekarang ini ahli parliamen PAS) untuk mendapatkan nasihat dari sudut agama.

aiyoyo, ini orang tua kutuk nak mampus tak sedar diri memang tak insaf insaf lagi. meh aku nak citer sikit kat ko tua kutuk mahathir. memang dolah badawi tak terlibat dalam hal ni. yang terlibat najib mongolia la tua kutuk. dia dapat nasihat dari tua kutuk tak sedar diri yang dah nak mampus ni. kenapa ko tak tanya najib mengapa dia pergi jumpa budak saiful tu? orang tua nak mampus ni tak perasan ke, yang saiful ni gi jumpa setiausaha najib nak minta biasiswa? apa kejadahnya nak minta biasiswa pegi pejabat TPM bodoh. nak biasiswa gi la JPA ke atau Mara. takkan itu pun aku nak ajar kat ko tua kutuk tak sedar diri nak mampus pencacai najis.

orang tua kutuk ni tak rasa malu ke dah tua2 nak buat perangai suka fitnah tak senonoh ni. tua kutuk nak mampus ni tak perasan ke yang kisah kali ni sama seperti kisah 98 dulu yang mana kononnya mangsa liwat pergi berjumpa pembesar negara untuk buat pengaduan. sama seperti dulu yang mana kononnya mangsa liwat pergi berjumpa tua kutuk ni untuk buat pengaduan. bukankah ini menunjukkan persamaan perangai tua kutuk ni dengan najib mongolia, orang yang sangat disokongnya untuk jadi PM. kenapa kalau nak mengadu kena pergi jumpa golongan macam kamu ni tua kutuk tak sedar diri nak mampus pencacai najis? aku pun tak paham kenapa mangsa liwat kena jumpa pencacai najis tua dan kepala botak najib mongolia sebelum buat pengaduan pada polis. kenapa tak pergi jumpa polis terus? kenapa perlu jumpa kedua-dua pencacai najis ni.

berkenaan 2 orang yang pergi mengaku pada bekas imam masjid negara. diorang tu memang disuruh oleh kamu tua kutuk untuk pergi buat pengakuan pada imam tersebut. itu tidak bermaksud perkara itu berlaku tua kutuk oiii. kalau nak buat pengakuan kenapa siap nak rakam lagi ? tak ke nampak sangat nak kenakan anwar. itu pun ko tak boleh paham. memang dasar tua kutuk tak sedar diri nak mampus. bak kata prof shahnon ahmad. ko tu kepala taik yang dah hitam pekat. punyai bau busuk yang teramat sangat.

aku benar-benar berharap ko mendapat balasan yang setimpalnya di atas fitnah yang telah ko lakukan dulu dan sekarang. orang tua-tua selalu cakap, kalau umur melebihi 40 tahun, kalau perangai macam setan memang susah nak berubah. macam tua kutuk ni dah lebih dari 2 kali 40 tahun. memang perangai macam setan besar. semoga cepat insaf

No comments: